Čo sa skrýva pod výrazom Home Staging a prečo mu vôbec venovať pozornosť.

Na internete nájdete veľmi veľa omáčok, mnoho zázračných návodov a prelúskať sa cez všetky tieto informácie je takmer nemožné. V rámci hesla nášho blogu: “Žiadne realitné keci, len priamo a k veci.” si tento pojem môžeme zhrnúť nasledovne: UPRATAŤ, VYČAČKAŤ, VYVOŇAŤ…

Ak ste si niekedy pozerali stránky realitných portálov, určite ste našli ponuky, ktoré na prvý pohľad zaujali, boli kvalitne odfotené, pekne upratané so zaujímavými dekoráciami a takpovediac hneď oku lahodiace. Ak sa vžijete do pozície kupujúceho tak je Vám jasné, že na takúto ponuku by ste určite zareagovali skôr ako na tmavý odpudzujúci byt alebo dom odfotený nekvalitnám mobilom.

Aj napriek tomu, že pri nehnuteľnosti kupujete hlavne plochu v danej lokalite, pri väčšine klientov zohrávajú rolu emócie… No a tie sú priamo prepojené na naše zmysly… No a kupujúci vníma… hlavne zrakom a to už pri výbere ponúk na ktoré sa pôjde pozrieť, ale netreba podceňovať aj ostatné vnemy priamo pri obhliadke. Tu vôňa kávy určite vyhrá nad pachom starej pivnice, dotyk s mäkkým matracom a pohodlným gaučom bude víťaziť nad mastnou pracovnou doskou v kuchyni, no a ak zapojíte aj chuťové vnemy a pripravíte záujemcom nejaký dobrú kávičku, či chutný koláč ste na dobrej ceste predať…

O tom aké farby a dekorácie použiť, ako fotiť, aké vône sú fajn a aké nie sa popísalo na internete mnoho a trendy sa menia. Najdôležitejšie však ostáva, že ak chcete predať za vyššiu cenu ako sused, potrebujete predať rýchlo alebo sa len nechcete hanbiť za to v akom stave sa Vaša nehnuteľnosť predáva, treba si dať záležať… Nie len pri načančaní nehnuteľnosti, ale aj pri výbere realitky a človeka, čo Vám bude predaj riešiť. Treba si dať záležať, nájsť si nato čas a niektoré veci proste zveriť odborníkom.

Aby sme neostávali len pri takýchto rečiach. Tu sú dôkazy:

Tento byt sme predávali dlhšiu dobu. Pozrite si ako to prebiehalo:

 

Foto pred vyprataním a uprataním odfotené síce obyčajným ale kvalitným fotoaparátom:
Záujem o byt veľmi malý…

 

Foto po uprataní – širokouhlá zrkadlovka:
Záujem o kúpu tiež nie podľa očakávaní…

 

 

Foto po stylingu – širokouhlá zrkadlovka:

 

Samotný HomeStaging ale nestačí ak Vašu ponuku neuvidí nik alebo si ju pozrie 150 ľudí na bazoši…. K tomuto bytu sme pripravili marketingovú kampaň, ktorá oslovila viac ako 5.000 potenciálnych záujemcov priamo v regióne, ktorý sa zaujímali o kúpu nehnuteľností alebo reality. Následne sa rezervoval na druhej obhliadke od zverejnenia nového inzerátu.

K bytu sme pripravili aj videoobhliadku, ktorú si môžete pustiť tu:

Veľké poďakovanie patrí aj majiteľom, ktorí sa naozaj snažili a byt vymaľovali, položili nové podlahy a vystejdžovali ho sami vrátane dekorácií. Odmenou im bude určite vyššia predajná cena oproti tomu ak by sme byt predávali podľa prvej fotogalérie…

Ak Vás článok zaujal prípadne by ste chceli dostávať zaujímavé tipy o predaji, či kúpe realít, pridajte sa ku nám na facebooku alebo youtube…

https://www.facebook.com/serioznyrealitak

https://www.youtube.com/janratulovsky 

 

 

Ako predať za viac a rýchlejšie vďaka HomeStagingu v realitách…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *